Pages

Subscribe:

Recent Posts

streda 12. februára 2014

Čočková polívka s rostlinnou smetanou

Zpěnit cibuli a pár kousků česneku, přidat šálek a půl červené čočky - měla jsem loupanou drobnozrnnou či něco takového. Přilít vody báj očko, já dala asi do půl hrnce a pak dokonce přilívala, protože čočka se dost nacucala. Byla strašně rychle uvařená díky té velikosti, tak jsem pak vzala mixér a provozovala svou oblíbenou činnost. No, a ta "perlička" nakonec... Dneska jsem si odbyla své poprvé s rostlinnou smetanou. A myslím, že premiéra je zároveň i derniérou, protože nic hnusnějšího jsem v životě neměla. Fuj. Tu pachuť nesnesu. Nicméně jsem ji kápla do polívky a nebylo to tak katastrofální, čočka to přebila (hip hip). Ještě jsem si to trochu potrápila mixérem, nalila do talíře a posypala sušenou majoránkou. Rychlý oběd, nicméně příště bez smetany!

Odkaz na FB vlákno TU 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára