Pages

Subscribe:

Recent Posts

utorok 4. marca 2014

Zapekaná brokolica so zemiakmi + trochu zeleniny

Zemiaky očistíme a nakrájame, brokolicu rozoberieme na ružičky a umyjeme, vložíme do zapekacej misy. Do sójovej smotany pretlačíme 2 strúčiky cesnaku, pridáme čierne mleté korenie, chilli, muškátový oriešok, osolíme, pridáme 2-3 ČL lahôdkového droždia, dobre premiešame a vylejeme na brokolicu a zemiaky a premiešame. Zapekáme pri 200 stupňoch a ku koncu zapekania na vrch nastrúhame údené tofu.

Odkaz  na FB vlákno TU 

 

1 komentárov:

  1. Vyzerá to super! Ja som akurát do rúry vložil niečo podobné :) Pridal som na kolieska nakrájanú mrkvu a navrstvil som aj s bielym tofu. Na koreniny som bol skúpy :( iba soľ a korenie štyroch farieb. Ale aspoň čerstvo zomleté..
    S pozdravom Strelo :)

    OdpovedaťOdstrániť