Pages

Subscribe:

Recent Posts

utorok 4. marca 2014

Čína se sójovými nudličkami

Sojové kostky a nudličky jsem naložila do hořčice, sojové omáčky, červené papriky, chilli, mletého kmínu a zázvoru, přidala jsem sůl, pepř a trochu oleje a nechala jsem marinovat 24 hod. Sojové maso jsem ale nejprve uvařila a pak z něj vymačkala všechnu vodu, opravdu všechnu, co se dala a teprve jsem marinovala.
Zeleninu, konkrétně mrkev (lupínky pomocí škrabky), papriku, pórek a čertvé houby Shitake jsem osmahla na oleji (restuju od nejtvrdčí zeleniny), mezitím jsem osmahla i naložené sojové maso do křupava a přidala k němu buráky a smíchala s hotovou zeleninou. Pak už stačilo jen uvařit celozrnou rýži a je to!
Tohle je jednoduché, nenáročné a tak dobré!
Po dlouhé době jsem měla sojové maso a musím se pochválit, že jak ho moc nemusím, tentokrát mi moc chutnalo, to bude tím marinováním.


Odkaz na FB vlákno TU 

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára