Pages

Subscribe:

Recent Posts

štvrtok 20. februára 2014

Cornbread s cícerom

Dajte si naboptnať 1 lyžicu chia v 3 lyžiciach vody (za jedno vajko), potom sa pohrabte v špajzi a nájdite vaše obľúbené semienka, vločky a oriešky a šupnite ich do mlynčeku a tak isto cícer (neuvarený, suchý). Dokopy by toho mal byť 1 hrnček. Ja som k nemu pridala konopné semienka, slnečnicové semienka, goji, ľanové semienka a mak. Potom 1 hrnček polohrubej múky, 1/2 hrnčeka oleja, hrnček nastrúhanej mrkvy,1 čajovú lyžičku kypriaceho a tiež sódy, soľ, 1 lyžicu kakavka do cesta a jednu na poprášenie (alebo carobu - podľa vašeho gusta a presvedčenia), lyžku škorice, citrónovú šťavu a ľekvár na potretie, sladidlo (ja som dala dve lyžice medu a dve lyžice cukru- tiež podľa gusta a tak, hlavne s tým medom teda, veď vy viete, ja ale niesom vígn) no a nakoniec hrnček jogurtu a pol hrnčeka mlieka (ja som dala moje domáce sójové).
Postup je taký, že všetko mokré a suché osobitne zmiešate a nakoniec to zmiešate dokopy, pridáte mrkvičku a ochutnáte, či to je dosť sladké a následne s tým niečo ne/urobíte podľa toho ako uznáte za vhodné. potom to vykydnete do formy na pečenie, na veľký pľech je toho málo, a cca 20 minút v predhriatej na tuho plus nechávam vo vypnutej ešte. potom natriete ľekvárom s citrónom a pokakavujete. mnamky.


Odkaz na FB vlákno TU

0 komentárov:

Zverejnenie komentára