Pages

Subscribe:

Recent Posts

štvrtok 27. februára 2014

Pikantné tofu s bylinkovými zemiakmi pečenými v rúre


Tofu som okorenila z oboch strán s chilli a kurkumou a pokvapkala trochou sójovej omáčky a nechala odležať. Zemiaky som očistila, nakrájala na malé kocky, nech sa rýchlejšie upečú. Do malej misky som si naliala olej, prelisovala 2 strúčiky cesnaku, pridala soľ, čierne mleté korenie, trochu chilli a provensalské bylinky, tými nemusíte šetriť. Zemiaky som uložila na plech, bylinkovú zmes som premiešala a vyliala na zemiaky na plechu a rukami som ich dôkladne premiešala, aby sa každý "obalil" v bylinkovej zmesi. Zemiaky som piekla približne 20 minúť pri 200 stupňoch. Kým sa zemiaky piekli, pripravila som si tofu, ktoré som len zľahka opiekla na oleji. Výborné v kombinácii so zeleninovým šalátom, ale mala som len paradajky, čiže som to mala trošku biedne, čo sa zeleniny týka, ale inak výborné a celkom rýchle jedlo. 
Odkaz na FB vlákno TU

0 komentárov:

Zverejnenie komentára