Pages

Subscribe:

Recent Posts

štvrtok 27. februára 2014

VEGAN guľky

RECPT:
Pozbierala som všetko sušené ovocie, ktoré mi ostalo ešte asi z mikuláša a už mi ho bolo ľúto (ďatle, marhule, brusnice, ananás, slivky a goji) umyla ho, hodila do mixéra, ktorý následne asi po 5 minútach zhorel (naštastie som to všetko akurát dorobila ;)) a tú krásnu oranžovú masu, ktorá mi z toho vznikla som kydla do misky. Ďalej všetky oriešky, ktoré som našla (kešu, slnečnica, tekvicové semienka) som tentokrát žiaľ už ručne, rozdrvila a šupla k ovociu. Potom som pridala ešte mak, kokos, sezam, kakao poliala to roztopenou horkou čokoládou a agáve. Všetko som to zmiešala dokopy, urobila guličky a obalila ich v maku, kokose, sezame a kakau. 


Odkaz na FB vlákno nájdeš TU 

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára