Pages

Subscribe:

Recent Posts

sobota 26. apríla 2014

Špaldová fungi pizza s olivami a údeným tofu


cesto: 500 g hladkej špaldovej múky, 1/2 ČL soli, 1/2 kocky droždia, cca 250 ml teplej vody, 2 PL oleja, 1 PL cukru
zmes: paradajkový pretlak, soľ, chilli, šampiňóny, cibuľa, bazalka, oregano

Do teplej vody (120 ml) som rozdrobila droždie, pridala 1 PL cukru, rozmiešala a nechala som 20 min. odstáť. V mise som zmiešala múku so soľou, primiešala kvások, zvyšnú vodu a olej. Vymiesila som cesto a nechala som ho vykysnúť na teplom mieste približne hodinu - hodinu a pol.
Kým cesto kyslo, tak som na oleji orestovala cibuľu, pridala šampiňóny, osolila a nechala podusiť. Pridala som paradajkový pretlak, sušenú bazalku a oregano, chilli, trochu soli a nechala som zmes trošku zhustnúť. Plech som potrela olejom, cesto som roztlačila rukami na plech a aj to som potrela olejom, pridala paradajkovú zmes, nakrájané olivy, nastrúhala údené tofu a dala som piecť na 10-15 minút pri 200 stupňoch.


Odkaz na FB vlákno TU

0 komentárov:

Zverejnenie komentára