Pages

Subscribe:

Recent Posts

utorok 4. marca 2014

Špenátem plněné cibule

Ve 2/3 jsem rozřízla cibule a vnitřek vydlabala. Pak jsem tyto cibulové mističky trošku osmažila na pánvi ze všech stran a uložila do pečící mísy. Vydlabaný vnitřek cibulí jsem nakrájela a osmahla na olivovém oleji, přidala špenát, prolisovala do něj česnek, přidala sůl a pepř. Míchala jsem, dokud se mi nevypařila voda a potom jsem přidala trochu sójové smetany na zahuštění. Touto směsí jsem plnila vydlabané osmahnuté cibule a dala je péct na 200 stupnu/ asi na 20 – 25 minut, s pokličkou. Z kloboučku cibule, z té zbylé odříznuté 1/3, jsem udělala kolečka, které jsem obalila v celozrnné mouce a osmahla na olivovém oleji . Pak jsem je položila na výslednou cibuli i s kečupem, protože miluju kečup, ale vy dávat nemusíte. K tomu jsem nastrouhala mrkev , zalila jí troškou balsamica, posypala slunečnicovými semínky a domácí petrželkou, přidala jeden vlašský ořech,a chuť. A do druhého „salátu“ jsem nakrájela rajče, bylinkové tofu, rukolu a taky trochu balsamica a maličko kapek citrónu. 

Odkza na FB vlákno TU

0 komentárov:

Zverejnenie komentára